مناطق گردشگری دبی
نوشته شده توسط : mary

مناطق گردشگری دبی

 

یکی از مکان هایی که در دبی برای اهالی این شهر و حتی توریست های تور دبی از اهمیت بالایی برخوردار است محله الشندغه دبی است. این محله یکی از دیدنی های جذاب برای توریست های تور دبی به حساب می آید که متصل کننده ی بسیاری از مکان های مهم دبی است.محله الشندغه دبی  در ورودی خور دبی و در سمت جنوب غرب خور قرار گرفته است. زمان تاسیس این محله را به تاریخ ۱۸۶۲ میلادی ثبت کرده اند.یکی از جاذبه های دیدنی تور دبی یعنی خانه شیخ سعید آل مکتوم که حاکم وقت بوده نیز در این محله قرار دارد. برای دیدار عموم این خانه را در سال های پیش بازسازی کرده اند. در حال حاضر از این خانه به عنوان یک موزه مورد بازدید برای مسافران تور دبی قرار می دهند.علاوه بر این در محل تعدادی مسجد کوچک و تاریخی نیز هست که توسط شهر داری بازسازی شده است.در این محله یک تونل زیر آبی بزرگ قرار دارد که دو منطقه دیره و بر را در دبی به هم وصل می کند.

 

 

 

یکی از مناطق و قطب های مهم گردشگری تور دبی منطقه جبل علی است که در حدود سی و پنج کلیومتری دبی واقع است. این شهرک کوچک حدود سی و یک هزار نفر جمعیت دارد.مساحت منطقه جبل علی حدود ۴۷ کیلومتر مربع است. یکی از فرودگاه های بین المللی امارات به نام آل مکتوم در این محل قرار دارد. منطقه جبل علی مکانی است که در آن در تور دبی مهر 94 می توانید انواع امکانات تفریحی را در اختیار داشته باشید.مراکز خرید معتبری در این منطقه واقع اند که یکی از آن ها مرکز خرید مشهور ابن بطوطه است. کشورهایی نظیر چین و تایوان در این منطقه به کسب و کار اقتصادی و فعالیت های تجاری مشغولند.  این منطقه یکی از بزرگترین بنادر دنیا است که توسط انسان ها به جزیره ای اقتصادی تبدیل شده است.برای سکونت در این محل در تور دبی می توانید از هتل های مرغوبی که در این منطقه قرار دارند استفاده کنید. جبل علی یکی از شاه راه های معروف در حوزه نفت و گاز است.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: